I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر....

این آهنگ رو یونگ هوا ساخته و سو هیون هم ترانه شو گفته,فکر می کنم قسمت 45 تا 48 برنامه we got married باشه که یونگ هوا و سو هیون باید آهنگ اپیزود خودشون رو بخونن , که بعدش توی خونه خودشون ضبطش می کنن.

البته این آهنگ رو یونگ هوا به عنوان اولین سولوی دیجتال خودش در 14 ژانویه 2011 منتشر کرد.اگه دلتون می خواد با جزییات بیشتر آشنا بشید قسمت 45 تا 48 برنامه we got married رو از yongseo.lxb.ir دانلود کنید.

{زیر نویس انگلیسی هم داره}

حجم:60MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:00---7 ارديبهشت 1393
مرسی
^___^


مهسا19
ساعت4:06---6 ارديبهشت 1393
درمقابل قربون صدقه رفتنای دخترا این رسمی حساب میشه )

به هرحال ممنون

آخی خواهر نداری؟ دلم سوخت برات! خیلی بده آدم خواهر نداشته باشه
پاسخ:با ابن قیاس آره!!!!!!!!!ولی هر جور راحتی همونجور حرف بزن. دلتم برا خودت بسوزه^_^


مهسا19
ساعت4:29---5 ارديبهشت 1393
همون کام بکو

راستی اشکال نداره من شمارو داداش یا اوپا صدا کنم؟ آخه رسمی بودن خیلی سخته برام! می ترسم قاطی کنم آخرش یه سوتی ای بدم
پاسخ:والا تا الآنشم همچین رسمی نبودیم!!!!!!!!!!! ولی به هر حال هر جور راحتی,تو هم جای خواهر نداشته ام!!!!!!!!!!!!!!


مهسا19
ساعت6:34---4 ارديبهشت 1393
خودم یافتمش
پاسخ:چیو؟؟؟


مهسا19
ساعت6:28---4 ارديبهشت 1393
همون کام بک منظورم بود لینکش. میشه بدید؟
پاسخ:گفتم که توی آرشیو هست,ولی این آدرس پست دانلود کام بک هستش: http://cnblue1.loxblog.com/post/167/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF%20CNBLUE%20come%20back%202014.htm


باران
ساعت1:16---3 ارديبهشت 1393
اگر میتونید برنامه we got married رو هم بزارید برای دانلود با اینکه این برنامه رو اصلا دوست ندارم اما زوج گوگوما یه چیز دیگه بودن . خیلی از اخلاق یونگ هوا خوشم اومد از اون آدمهاییه که برای پیشرفت و ارتقا اطرافیانش خیلی تلاش میکنه . و پر از خلاقیت و ایده اس
پاسخ:والا...,51قسمته,کلش 6 گیگه,باید یه چند وقتی صبر کنید... وقت و قول حتمی نمی دم,اما تلاش میکنم انجامش بدم.


ساقی
ساعت16:28---28 فروردين 1393
راستی مراسم جایزه دیروزشون رو میتونی بزاری؟
پاسخ:تا آخر امشب میذارم.


ساقی
ساعت16:27---28 فروردين 1393
فیس بوکت به همین اسم خودته؟تو سایت اپارات چی هستی؟منم اونجا هستم از این گروه میزارم
پاسخ:hady alefahry فیس بوکم,تو آپارتم نیستم!!!


مهسا19
ساعت5:43---28 فروردين 1393
سلام

میشه لینک برنامه ساخت can
پاسخ:منظورتون پشت صحنه هست یا ضبط کردنش؟ به هر حال هر جفتش تو آرشیو هست بگردید پیدا می کنید در ضمن برنامه come back هم دانلود کنید چون یه قسمت از پشت صحنه can't stop توی اون هست.


ساقی
ساعت0:02---28 فروردين 1393
هادی جون تو facebook هستی؟
پاسخ:yes


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:دانلود banmal song,آهنگ یونگ هوا و سو هیون,yongseo couple song, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com